Alla inlägg under november 2012

Av felicia andersson - 21 november 2012 15:28

I could stick around and get along with you, hello.
It doesn’t really mean that I’m into you, hello.
You’re alright but I’m here, darling, to enjoy the party.
Don’t get too excited ’cause that’s all you get from me, hey.
Yeah, I think you’re cute, but I really think that you should know.
I just came to say hello, hello, hello, hello.

 

I fredags fick jag mina kompletteringsuppgifter, 2 av dem verka helt okej och den tredje verkar lite svår men det ska nog gå, har ca 3 veckor på mig att göra klart dem! Mitt mål är att göra klart det en vecka innan de ska vara inne!

Har en tenta som kommer upp vecka 50, som jag borde börja plugga på.. imorgon blir det nog tenta plugg :-)

Idag har jag arbetat med gruppuppgiften, ska bli spännande att se vad vi kommer fram till!


Om fyra dagar får jag mina pengar, då ska jag nog kika på lite julklappar, lägenhetsprylar & annat gott!

Sen i december kommer S hit :) yayyyyyyyyyyy!



Av felicia andersson - 13 november 2012 11:28

Ska strax ta bussen ner och äta lunch med världens bästa! Har inte träffats på så länge så ska bli riktigt kul och prata om allt man har gjort :) sen ska vi upp till skolan och kopiera lite böcker så slipper hon betala dom! Dom är ju endå gratis för mig så kvittar om jag låter hon kopiera eller inte! Sen kommer jag nog stanna kvar, försöka skriva klart min matematik uppgift och skicka in och klura på en gruppuppgift.. har ingen grupp än så länge så får se vad som händer.. men kan alltid klura ut något!


Ska nog köpa förvaringsboxar samt en musmatta! känns som jag verkligen behöver det :)



Av felicia andersson - 7 november 2012 23:56

igår, så satt jag och förde över filer till min vanliga dator, alltså min stationära från min bärbara (en av mina bärbara datorer) (låter som jag är brattish, men det är jag inte) hur som helst, drar över allt och känner mig jävligt nöjd, tar bort filer från usb.. inser att det är inte den jag tar bort allt från utan hela mappen på datorn och mappen är typ 10 gb stor så allt försvinner, självklart har jag vissa filer kvar på usb, men det var inte ens hälften av det jag hade.. och visste fan inte hur jag skulle få tillbaka det. Snacka om paniiiiiiik jag hade alltså. Men efter 2 timmar eller så fick jag till allt med hjälp av grymma människor!!!! UNDERBART!


Men nu sitter jag ännu en dag och för över filer, har dragit över ca 15 gb filer och så, känns skönt att rensa lite på bärbara, lär väl behövas efter en sån tid. Lär väl göra samma på min andra dator och formatera om den med hjälp av pappa eller något sånt!
 

Idag har jag pluggat lite och chillat typ. Känns trist att inte åka till härnta, men skönt att spara pengar :) imorgon blir det campus hela dagen, eller ja från 12 till 19, bara och läsa klart mina böcker & försöka göra klart några av uppgifterna :) har tenta också om två veckor, inte så pepp men ska jag göra mitt bästa!

Ovido - Quiz & Flashcards