Alla inlägg under september 2014

Av felicia andersson - 30 september 2014 22:41

Var ett tag sen jag bloggade, har totallt glömt bort bloggen under sommaren..sommaren var toppen, grymt väder, ströjobb, bad, grillningar, vänner, släkt.. och sen kom Augusti och Sascha kom hit en månad! Bästa sommaren på länge! Vi åkte till Norge en sväng med Sandra, länge sen jag var i Norge och så jävla fint var det! Vi var i Trondheim! Saknar redan tillbaks! Turen dit var väldigt dryg, en raksträcka i stortsett men grymt sällskap! Hoppas Sandra skickar bilderna snart, så vi får se hur det blev! :)


Annars så händer inte det så mycket, söker jobb, ströjobbar här och där, har matematik tenta på fredag, så pluggar i stortsett varje dag, på dagarna eller på kvällarna beroende om jag jobbar eller inte! Jag hoppas verkligen att jag fixar tentan.. suck.. jävla matte alltså! Men jag har börjat fattat några av frågorna iallafall!


Men som sagt, bästa sommaren på länge! Jag saknar redan tillbaks <3





Ovido - Quiz & Flashcards