Alla inlägg under oktober 2013

Av felicia andersson - 31 oktober 2013 22:06

Nu har det äntligen hänt, jag har gått upp med min uppsats tillsammans med Anna som jag har gjort den med. Vi har opponerat på någons uppsats samt hört opponering på vår uppsats. Vi fick inte bästa resultatet som vi hade hoppats på, men vi kämpar med de 10 dagar vi har att fixa det även om vår seminarie handledare inte tror på oss så ska vi bevisa att vi kan. Nästa vecka är det innevecka igen, suck men ändå känns det skönt eftersom jag har inte praktik och jag hinner skriva lite uppgifter å så. Kan behövas! Jag kommer vara åter på praktiken v.46, blir en kort måndag då jag ska på VFU seminarium här i Östersund, ska bli intressant att gå :) sen kommer jag prakik (vfu) i två veckor samt 3 extra dagar då jag var sjuk!


..annars så kommer det strax up en omtenta för mig, som jag inte längtar till men ska bli skönt att få bli av med, förhoppningsvis! Jag hoppas på det bästa, blir att försöka plugga på kvällarna i Härnösand för att hinna med, efter praktikdagarna brukar man känna sig oftast trött! Iallafall jag :)  förhoppningsvis så har min förkylning försvunnit också, detta är den tredje veckan jag har den, mest bara hosta.. men fortfarnde jobbigt att ha den, går knappt sova på nätterna och jag behöver min sömn så mycket som möjligt. Imorgon ska jag träffa Anna för uppsats fixande och på kvällen får jag äntligen prata med Sascha, vi hinner knappt prata nu för tiden, han dubbel jobbar och har skola, så han är oftast hemma sent på kvällarna och vaknar tidigt på morgonen, det bästa är att han har bokat sin resa hit nu, han kommer den 27 december och jag längtar, han ska vara här nästan en månad, så jag är jätte nöjd, som jag saknar honom! MItt allt =) Sen kommer också foysol iår också, det ska bli roligt, han kommer nog till nyår, men vet inte än vad vi gör på nyår, men roligt att han vill komma hit igen. :)

Ovido - Quiz & Flashcards