Alla inlägg under juni 2013

Av felicia andersson - 30 juni 2013 12:43

suck, jag börjar dagen med att starta datorn, göra ordning frukost och kollar igenom min mail.. och inser att jag har missat något stort och nu kan jag inte göra något, utan måste vänta två hela dagar för att få reda på om jag kan gå vidare till nästa steg.. fan! Annars är läget helt okej,  har pluggat väldigt mycket, så jag har ett helt okej betyg, fått en hel del A men också ett C & D! Men jag är nöjd, jag ville egentligen bara klara mig med ett E, men ser bra ut endå :) Idag blir det lite plugg eftersom imorgon ser det ut som jag har fullt upp, tvättning, städning, köpa en bok, packa..etc för på tisdag åker jag till stockholm/arlanda för en natt där och sedan drar jag vidare till Schweiz för att träffa Sascha! Blir i Schweiz i tre veckor och därefter två veckor i Spanien, kommer bli sjukt grymt att få åka iväg så länge och också på solsemester, jag har inte vart utomlands på solsemster med strand och sånt sen 2009 när jag var i Grekland med Therese! 2010,2011 var jag i usa och 2012 & iår är jag i schweiz, men nu Spanien till min lista :) woooho!


Har inhandlat ett par shorts, två toppar,två bh,  korta strumpor & ett bara snygga skor! En bra start! (sa jag också att jag har äntligen fått lite lön vilket gör saken ännu bättre) jag är så sjukt motiverad på allt, livet känns otroligt roligt och skoj.. bortsett från idag, men får väl tänka på att det ordnar sig, jag fixar det här! jag kan och jag vill!



 


 


Två saker jag har köpt, skorna och en snygg bh :)


#hashtag


you know you love me,
fleece

Ovido - Quiz & Flashcards