Alla inlägg under november 2016

Av felicia andersson - 6 november 2016 00:58

Ungefär en vecka har gått sedan vi var i London.. tänk att tiden går så snabbt efter man har gjort något sånt roligt. Jag saknar London och vi kommer förmodiligen åka tillbaks någon annan gång och stanna längre. Vår lägenhet vi hyrde var liten och mysig och inte allt för långt bort från staden i sig.  När vi anlände så fick vi hämtning från flygplatsen och vår vän, hjälpte oss att fixa tåg biljetter för de dagar vi hade där. Sen packade vi upp våra grejor, tog en dusch och tog en promenad ner den till del av London där vi bodde, Balham.


Dagen efter klev vi upp tidigt och gjorde oss i ordning för en dag av massa av grejor som skulle ses och göra. Jag tror vi gick i ca 10 timmar sammanlagt, jag var helt slut när jag kom hem. Blev en serie och middag och bums till säng då vi skulle upp lika tidigt nästa dag för mer saker att se. Samma för dagen efter, lika många timmar att gå, mina fötter var helt svullna men det var verkligen värt det.


Bilder kommer..


Nu är vi tillbaks i Schweiz, regn och kyla är vad vi är tillbaks till samt min förkylning jag åkte på i London, antar jag skyller på tunnelbanan, alla bakterier som flyger runt där. När jag var väl hemma, sov jag nästan två dagar, klev upp någon gång för äta soppa och toalett sen tillbaks att sova. Mår mycket bättre nu, men min röst är inte helt tillbaks och mina öron är väl inte det bästa, men mår bättre..därmot sascha har åkt på min förkylning men han har blivit bättre också, sover just nu efter en lång dag på jobbet. Förhoppningsvis är vi båda bra nästa vecka, jag ser framemot att börja träna igen, promenad, joggning och träning hemma. Jag saknar att träna. Nu när vi är hemma så är sötsakerna borta, efter london blev det en kaka eller två på en vanlig dag. Glad att vi inte drack någon läsk utan höll oss till vatten.


Igår så gjorde vi ingefärashot, starkt men sägs att det är nyttigt, så nu blir det en shot varje kväll tills den är slut och idag glömde jag och köpa smör så testade att göra hemmagjort smör, vilket var rätt enkelt och gott, så gjorde havssalt smör och köpte gluten/lakos/inga konsver... i brödet :)


Här kommer lite serie tips vi har börjat kolla på


1.The Last Ship

2. Between

3. Glitch




Tidigare månad - Senare månad
Ovido - Quiz & Flashcards