Direktlänk till inlägg 8 juni 2014

livet rullar på ~

Av felicia andersson - 8 juni 2014 22:35

Livet känns bra bortsett från några små vardagsproblem, men sånt får man ta i livet! Jag fått lite vikarie jobb här & där, känns skönt att få jobba lite  + blir en lång och skön morgonpromenad till jobbet, förhoppningsvis blir det bra väder i veckan så jag slipper gå i regn, hehe! I torsdags fyllde jag år, 26 jävla år men känner mig fortfarande ung så klagar inte! Jobbade på morgonen fram till eftermiddagen, sedan hem & fixa mig innan pappa & faster kom och hämtade mig, därefter drog jag, pappa, monica & faster på kina å käkade sedan avslutade vi kvällen hemma hos pappa, drack, pratade och många diskussioner blev det! Men en mycket trevlig kväll blev det!


I helgen har det vart lugnt, rätt skönt faktiskt och i veckan blir det jobb & spanska prov, mitt sista äntligen! Nervös inför den muntliga då det är bara att prata på spanska, men förhoppnings blir det bra! Ev på torsdag eller lördag ska jag träffa Alexzandra :) får se när det hinns!


Annars rullar livet på, söker jobb, vikariar, försöker få klart sista mattetentan, studerat tyska, englelska c och spanska, blivit nyttigare när det kommer till att sluta äta för mycket godis, försöker med en gång i veckan, inget på veckorna, börjat promenrat mera.. nu försöker jag hitta lite nytta smoothies, hitta en med apelsin, äpple och avocado som jag är lite sugen på att testa samt apelsin, citron och morotssmoothie!





 

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av felicia andersson - 6 november 2016 00:58

Ungefär en vecka har gått sedan vi var i London.. tänk att tiden går så snabbt efter man har gjort något sånt roligt. Jag saknar London och vi kommer förmodiligen åka tillbaks någon annan gång och stanna längre. Vår lägenhet vi hyrde var liten och my...

Av felicia andersson - 18 oktober 2016 22:38

En dryg lista som en gang i tiden.   Senaste; Låt du hörde: Lady Marmalade Mat du åt:Potatis och löksoppaPuss: Sascha :)Känslan: Irriterad, efter bilböter, dyr en.Bråk:Lääänge sedan nagot sant.Resa: Sverige men snart London.Längtan:Sommaren, ...

Av felicia andersson - 10 oktober 2016 00:15

Typ tre hundra årsedan jag bloggade, helt ärligt hade jag totallt glömt bort jag hade en blogg. Mycket har hänt sen sist jag bloggade men orkar inte gå igenom allt som har hänt.   Slutet av förra året träffade jag en tjej som jag klickade direkt ...

Av felicia andersson - 26 juni 2015 15:00

haft en underbar tid i östersund, men nu har 10 dagar gått och jag är påväg hem till Schweiz! Ska bli skönt men samtidigt så kommer jag sakna alla & östersund! Flyget går om en timme, sitter ovanför sky city & lyssnar på dokumentär podcaster, jus...

Av felicia andersson - 4 juni 2015 05:19

1. Tvätta ansiktet två gånger. En gång för att få bort sminket, en extra gång för att få bort eventuella rester. 2. Byt örngott oftare. Att byta örngott oftare kan hjälpa dig om du har finnar. Om du inte duschat innan du lagt dig kan smuts, avgaser.....

Ovido - Quiz & Flashcards