Direktlänk till inlägg 1 juni 2015

~150601

Av felicia andersson - 1 juni 2015 19:25

Kan inte fatta att det är redan juni månad, idag vill jag först säga grattis till min momma som fyller år idag och jag kan inte hälsa på eller ringa henne då jag inte är i Sverige men det är inte länge kvar nu tills jag åker hem till Sverige, 16 dagar kvar i stort sett, kommer möta upp sebbe & co och bila hem, ska bli kul och en lång resa!

Dock kommer jag flyga till stockholm, orkar varken åka bil eller tåg till stockholm! Jag hoppas att Sascha följer med, men han lär nog ta flyget i värsta fall till Östersund, som han sa själv!


Annars är allt som vanligt, skickar in jobb ansökningar, ska iväg runt om bern och kolla efter jobb, slutat bitat på naglarna eller ja i stort sett försöker helt att sluta, har köpt hemma massa nagellack, baslack, top coat, manikyr pinne.. ska beställa olja för naglarna då Sascha tappade min i golvet och sprack.. försöker tugga tuggummi eller något annat så jag inte bitar på naglarna och filar ner dom helt så jag ska tappa intresset! Sen har jag slutat ätit så mkt sötsaker och börjat promenera mer! Jag och Sascha äter mycket smoothies, nyttiga (ibland mindre nyttiga)


kan ju säga att jag njuter verkligen av solen här mer än vad jag gjorde i Östersund, där är det kallt om dagarna fast det är sol, här är det mellan 15-25 grader varmt om dagarna, sol eller ingen sol :D


over & out


 

 

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av felicia andersson - 6 november 2016 00:58

Ungefär en vecka har gått sedan vi var i London.. tänk att tiden går så snabbt efter man har gjort något sånt roligt. Jag saknar London och vi kommer förmodiligen åka tillbaks någon annan gång och stanna längre. Vår lägenhet vi hyrde var liten och my...

Av felicia andersson - 18 oktober 2016 22:38

En dryg lista som en gang i tiden.   Senaste; Låt du hörde: Lady Marmalade Mat du åt:Potatis och löksoppaPuss: Sascha :)Känslan: Irriterad, efter bilböter, dyr en.Bråk:Lääänge sedan nagot sant.Resa: Sverige men snart London.Längtan:Sommaren, ...

Av felicia andersson - 10 oktober 2016 00:15

Typ tre hundra årsedan jag bloggade, helt ärligt hade jag totallt glömt bort jag hade en blogg. Mycket har hänt sen sist jag bloggade men orkar inte gå igenom allt som har hänt.   Slutet av förra året träffade jag en tjej som jag klickade direkt ...

Av felicia andersson - 26 juni 2015 15:00

haft en underbar tid i östersund, men nu har 10 dagar gått och jag är påväg hem till Schweiz! Ska bli skönt men samtidigt så kommer jag sakna alla & östersund! Flyget går om en timme, sitter ovanför sky city & lyssnar på dokumentär podcaster, jus...

Av felicia andersson - 4 juni 2015 05:19

1. Tvätta ansiktet två gånger. En gång för att få bort sminket, en extra gång för att få bort eventuella rester. 2. Byt örngott oftare. Att byta örngott oftare kan hjälpa dig om du har finnar. Om du inte duschat innan du lagt dig kan smuts, avgaser.....

Ovido - Quiz & Flashcards