Alla inlägg den 10 februari 2013

Av felicia andersson - 10 februari 2013 17:21

.... om fyra dagar är det alla hjärtans dag och iår måste det verkligen bli bättre. För ett år sedan, så bröt jag någons hjärta i tusen bitar, men i år kan jag ändra det och göra det ännu bättre. Frågan är vad...


Måste säga att jag är så glad att skolan har börjat igen, även om det är segt att åka till härnta.. men jag går en rolig kurs, nöjd över min studiegrupp..länge sen jag kände att jag trivdes! jag ser fram emot den här kursen! drama, musik & bild :) med massa skriftliga och muntliga övningar/papper!  jag är sjukt sugen på att åka oxå, förhoppningsvis löser det sig!


Idag har jag skrivit lite på mitt cv nu när sascha är iväg å hälsar på sin mor! Såg att arbetsförmedlingen hade en massa bra jobb ut, så nu ska jag söka massvis :) hoppas på lite tur! Ska även söka sommarkurser när det öppnar! excited! <3

Ovido - Quiz & Flashcards