Alla inlägg den 18 oktober 2016

Av felicia andersson - 18 oktober 2016 22:38

En dryg lista som en gang i tiden.

 

Senaste;

Låt du hörde:
Lady Marmalade


Mat du åt:
Potatis och löksoppa

Puss:
Sascha :)

Känslan:
Irriterad, efter bilböter, dyr en.

Bråk:
Lääänge sedan nagot sant.

Resa:
Sverige men snart London.

Längtan:
Sommaren, även om den just var.

Personen du träffade:
Tara :)

Gången hela din familj åt middag tillsammans:
Oj, hela familjen, med pappa och min bror, kanske 2008? Med mamma, 2004

Antingen-eller-frågor:

Storstad eller landet:
Nu när jag bor i en huvudstad, skulle jag kunna tänka mig pa bo landet ett tag.

Hamburgare eller pizza:
Pizza

Kött eller fisk:
Kött, medium-rare köttbit!

Hund eller katt:
Hund!

McDonalds eller Max:
inget, men om jag maste välja, max.

Vin eller Öl:
vin

Charter- eller skidsemester:
Charter

Sverige eller utlandet:
Utlandet, men jag diggar sverige nu när jag bor utomlands.

Sport eller nyheter:
Nyheter.

Hockey eller fotboll:
Hockey

Sommar eller vinter:
Sommar!!!


Fem saker du alltid har i ditt kylskåp?
– Mjölk
– Ägg
– Ingefära
– Naturell yoghurt
– Smör

Fyra saker du inte kan vara utan?
– Familjen/Släkten
– Mobilen
– Choklad (beroende these days)
– Musik, musik fixar allt!

Tre saker du inte kan äta?
– Senap
– Majonäs till potatismos m. fiskpinnar
– Mjölk till gröt

Två saker som du gör varje vecka?
– Tappar bort mina nycklar.......
– trääänar

En sak du ska göra imorgon?
– Langpromenad (om det inte spöregnar)

Ovido - Quiz & Flashcards